
Αποκλειστικό: Τι ακριβώς συμβαίνει με τον χώρο αφίξεων του αεροδρομίου Μυκόνου και το περίφημο πάσο;
Μιλήσαμε με τον Υπεύθυνο Εταιρικής Επικοινωνίας της Fraport, Γιάννη Παπάζογλου, σχετικά με την απόφαση της εταιρείας να χρεώσει την είσοδο στον χώρο αφίξεων του αεροδρομίου της Μυκόνου για τα επαγγελματικά οχήματα. Τι ακριβώς συμβαίνει; Το Mykonos Post έχει το ρεπορτάζ.
-
11.05.2022 Άννυ Τζαβέλλα
Έντονη ανησυχία έχει προκληθεί τις τελευταίες ώρες στο νησί των ανέμων εξαιτίας της απόφασης της εταιρείας Fraport να χρεώνει την είσοδο των επαγγελματικών οχημάτων στον χώρο των αφίξεων στο αεροδρόμιο του νησιού. Συγκεκριμένα, τα επαγγελματικά οχήματα, όπως λεωφορεία και μίνι βαν, θα πληρώνουν ένα συγκεκριμένο αντίτιμο για να εισέλθουν στον χώρο και να παραλάβουν τους επιβάτες. Οι επαγγελματίες του τουριστικού τομέα έχουν θορυβηθεί αρκετά με τις νέες αυτές εξελίξεις, αναμένοντας αγωνιωδώς τις επόμενες ενημερώσεις από την εταιρεία.
Το Mykonos Post ήρθε σε επαφή με τον Γιάννη Παπάζογλου, Υπεύθυνο Εταιρικής Επικοινωνίας της Fraport, ο οποίος έδωσε τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με την απόφαση. «Η εταιρεία μας θα εφαρμόσει ένα πρόγραμμα διαχείρισης, που θα ελέγχει την περιοχή των οχημάτων στο τμήμα των αφίξεων. Επί της ουσίας, οι επαγγελματίες οδηγοί θα πρέπει να έχουν ένα συγκεκριμένο πάσο, προκειμένου να μπουν στον χώρο αυτό και να παραλάβουν τους επιβάτες. Δεν αφορά καθόλου το κομμάτι της στάθμευσης. Αυτό δεν αλλάζει και μάλιστα, θα δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες θέσεις στάθμευσης τις επόμενες μέρες», αναφέρει στο Mykonos Post ο κ. Παπάζογλου.

Για ποιο λόγο γίνεται όμως όλη αυτή η διαδικασία; «Ο λόγος είναι καθαρά και μόνο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και των επαγγελματιών. Η κατάσταση που εντοπίζεται μπροστά στο αεροδρόμιο της Μυκόνου τη θερινή περίοδο είναι εξαιρετικά προβληματική. Είναι άναρχη και δημιουργεί πολλά προβλήματα σε επιβάτες και επαγγελματίες. Με αυτόν τον τρόπο φροντίζουμε, ώστε ο κόσμος να επιβιβάζεται στα οχήματα, με όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση. Δεν γίνεται οι τουρίστες που επισκέπτονται έναν από τους πιο φημισμένους προορισμούς παγκοσμίως, να φτάνουν σε ένα ολοκαίνουριο αεροδρόμιο, πρόσφατα ανακαινισμένο, να έχουν μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, να ετοιμάζονται να πάνε σε καταλύματα φοβερής αισθητικής και ποιότητας, να απολαύσουν γευσιγνωστικές εμπειρίες που μόνο εδώ θα βρουν, αλλά να βγαίνουν από το αεροδρόμιο και να είναι επικίνδυνο ή να επικρατεί χάος», εξηγεί.
Ωστόσο, ξενοδόχοι και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, συνεχίζουν να έχουν τις ανησυχίες τους στο άκουσμα της λέξης “χρέωση”. «Το περασμένο διάστημα ενημερώσαμε τους τοπικούς φορείς και τους επαγγελματίες. Ακούσαμε τους προβληματισμούς τους, οι οποίοι φυσικά και διατυπώθηκαν. Βέβαια, υπήρχαν πολλοί που αξιολόγησαν και θετικά τη συγκεκριμένη ενέργεια, με την ελπίδα ότι η άσχημη αυτή κατάσταση θα βελτιωθεί. Και να τονίσω πως οι τιμοκατάλογοι που έχουν διαρεύσει στο διαδίκτυο σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν. Αυτό το θέμα είναι ακόμη υπό συζήτηση», τονίζει στο Mykonos Post ο Γιάννης Παπάζογλου.

Τέλος, αναρωτιόμαστε αν και κατά πόσο θα επηρεαστούν οι Μυκονιάτες ή όσοι τουρίστες έχουν δικά τους οχήματα για να παραλάβουν τους δικούς τους ανθρώπους. Η παραπάνω διαδικασία θα ακολουθείται από όλους; «Η πρόσοψη του αεροδρομίου είναι γύρω στα 100 μέτρα. Ένας επιβάτης που βγαίνει από τον χώρο των αφίξεων και τον περιμένει για παράδειγμα ένα δικό του πρόσωπο για να τον παραλάβει, απλά θα πρέπει να προχωρήσει 20 μέτρα αριστερά για να φτάσει στον χώρο στάθμευσης, όπου θα τον περιμένουν -χωρίς κάποια χρέωση. Παράλληλα, οι επιβάτες οι οποίοι θέλουν να αναχωρήσουν δεν επηρεάζονται από αυτή τη διαδικασία, ούτε, όπως σας ανέφερα ο χώρος στάθμευσης. Η χρέωση θα αφορά μόνο τον χώρο των αφίξεων και την παραλαβή επιβατών από επαγγελματίες», προσθέτει.