
Πληροφόρηση για υποδομές και υπηρεσίες εξυπηρέτησης ΑμεΑ σε λιμενικές υποδομές
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα Δικαιώματα Επιβατών, οι μεταφορείς και οι φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών, κατά περίπτωση, μέσω των οργανωτικών τους δομών, δημιουργούν ή διατηρούν συνθήκες πρόσβασης χωρίς διακρίσεις για τη μεταφορά ατόμων με αναπηρία και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα (ΑμεΑ), καθώς και των συνοδών τους.
-
10.05.2023 Mykonos Post
Σε αυτό το πλαίσιο καθώς και του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), τέθηκε από 9/5/2023 σε λειτουργία ενότητα με Τίτλο «Προσβασιμότητα Λιμένων από Άτομα με Αναπηρία & Μειωμένη Κινητικότητα (ΑμεΑ)» στις ιστοσελίδες του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΝΑΝΠ) (https://www.ynanp.gr/el/gia-ton-polith/xrhsimes-plhrofories/) και του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής https://www.hcg.gr/el/gia-ton-polith/koinwniko-ergo-draseis/prosbasimothta-limenwn-apo-atoma-me-anaphria-meiwmenh-kinhtikothta-amea/.
Στον παραπάνω διαδικτυακό τόπο, οι επιβάτες μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικές με την προσβασιμότητα στους ελληνικούς λιμένες, τη μετακίνησή τους με τα πλοία της ακτοπλοΐας, όπως αυτή έχει καταγραφεί – δηλωθεί από τον αρμόδιο Φορέα Διοίκησης του Λιμένα. Υπάρχουν πληροφορίες π.χ. για την ύπαρξη ραμπών, σχετικών χώρων αναμονής και υγιεινής, χώρων στάθμευσης, δυνατότητα εξειδικευμένης βοήθειας από τον λιμένα κ.ο.κ. Παράλληλα, υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας για την προσωπική τους εξυπηρέτηση αλλά και για τη διατύπωση καταγγελιών και παραπόνων τόσο σε τοπικό επίπεδο λιμένα όσο και σε επίπεδο Υπουργείου.