Navigation
Mykonos Post
  • Summer Guide
  • News
  • Food & Drink
  • The Mykonians
Search
  • EL
  • EN
Mykonos Post
  • EL
  • EN
3 characters minimum
  • News
  • Food & Drink
  • Culture
  • Shopping
  • Celebrities
  • Real Estate
  • Summer Guide
  • The Mykonians
  • Mykonos History
3 characters minimum
Το νέο κόνσεπτ λειτουργίας ξενοδοχείων που θα «σαρώσει» στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια
News

Το νέο κόνσεπτ λειτουργίας ξενοδοχείων που θα «σαρώσει» στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια

O αριθμός των ιδιοκτητών ξενοδοχείων που παραχωρούν τη λειτουργία των μονάδων τους σε τρίτους παρουσιάζει ανοδική τάση στην Ευρώπη, ενδεικτικό της επιθυμίας των ξενοδόχων για ευελιξία καθώς άλλα οφέλη που προσφέρουν οι συμβάσεις αυτές.

  • Mykonos Post
    23.01.2023 Mykonos Post
SHARE THIS

Αυτό προκύπτει από νέα έκθεση της εταιρίας ξενοδοχειακών συμβούλων HVS.

Η άνοδος των εταιριών αυτών προκλήθηκε αναμφισβήτητα από την αύξηση του franchising καθώς τα brand μετακινούνται από τη λειτουργική διαχείριση των ξενοδοχείων στην ανάπτυξη και διανομή επωνυμίας, αναφέρει η έκθεση.

Σε δείγμα μεγάλων ευρωπαίων ξενοδόχων που εξέτασε η έκθεση της HVS, ο αριθμός των ξενοδοχείων που λειτουργούσε με τρίτους παρουσιάζει αύξηση 40%, και μέχρι το 2025 αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω κατά 5%.

Η τάση αυτή ξεκίνησε από τις ΗΠΑ όπου το κόνσεπτ αυτό διαδόθηκε πολύ, με τα περισσότερα ξενοδοχεία franchise μεσαίας και άνω κατηγορίας να διοικούνται πλέον από τρίτους.

Οι εταιρίες αυτές δεν συνδέονται με την ιδιοκτησία ή το brand franchise, και ως τέτοιες μπορούν να ευθυγραμμίζονται περισσότερο με τους στόχους του ιδιοκτήτη, με αποτέλεσμα πολλές φορές να δημιουργούν υψηλότερα κέρδη.

Παράδεγμα τέτοιων εταιριών στο Ην. Βασίλειο είναι η RBH Hospitality Management, η οποία αποτελεί συνεργάτη μεγάλων brand όπως τα Accor, IHG, Marriott και Hilton.

Στην Ευρώπη, η αξιοποίηση αυτού του κόνσεπτ είναι διαδεδομένη κυρίως στα μικρά και μεσαίου μεγέθους ξενοδοχεία, σε καταλύματα περιορισμένων υπηρεσιών ή σε καταλύματα μεγάλης διαμονής. Ωστόσο, καθώς το κόνσεπτ ωριμάζει, αναζητούνται πιο έμπειρες εταιρίες τρίτων για μεγάλα εταιρικά και πολυτελή ξενοδοχεία, ορισμένες φορές υπό συγκεκριμένο ξενοδοχειακό brand.

Η έκθεση εξηγεί ότι ένας από τους ευνοϊκούς όρους που μπορούν να «κερδηθούν» μέσα από τις εταιρίες αυτές είναι οι συμβάσεις μικρότερης διάρκειας από τις συνηθισμένες ρυθμίσεις διαχείρισης επωνυμίας, μερικές φορές μόνο 12 μηνών έναντι 20-30 χρόνων.

Επιπλέον, τα δικαιώματα τερματισμού της σύμβασης είναι πιο φιλικά προς τον ιδιοκτήτη και λιγότερο δαπανηρά, βελτιώνοντας τη ρευστότητα του περιουσιακού στοιχείου, ενώ με την πιο άμεση συμμετοχή στην λειτουργία οι εταιρίες τρίτων μπορούν συνήθως να ενισχύσουν την απόδοση και να είναι πιο ακριβείς όσον αφορά τις οικονομικές προβλέψεις.

tornosnews.gr

TAGS
  • #NEWS
  • #ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Related Articles

News

Συντάξεις: Παρέμβαση για τις επικουρικές – 100 ευρώ για κάθε μήνα καθυστέρησης

News

Η εορτή των Τριών Ιεραρχών στην Μύκονο

News

ΔΕΔΔΗΕ: Μόνο ηλεκτρονικά θα υποβάλλονται οι Υπεύθυνες Δηλώσεις Εγκαταστάτη

News

ΑΑΔΕ: Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για αλλαγές ή διορθώσεις στο Ε9

MYKONOSPOST.GR
  • Celebrities
  • Culture
  • Food & Drink
  • Mykonos History
  • The Mykonians
  • News
  • Real Estate
  • Shopping
  • Summer Guide
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Επικοινωνία
  • Διαφημιστείτε

© MYKONOS POST 2023. All Rights Reserved.
Website by BEATTHEWHITES